Noteikumi

Pircējs pasūta preces caur internetu, aizpildot pasūtījuma veidlapu un nosūtot pasūtījumu. Pircēja pienākums ir aizpildīt visus obligātos datus, kas nepieciešami pareizai un ātrai pasūtījuma apstrādei.

Pasūtījums, kas nosūtīts pārdevējam, tiek uzskatīts par piedāvājumu, kad pircējam ir iespēja atcelt pasūtījumu. Pieņemsim, ka klients neatceļ pasūtījumu pa e-pastu vai tālruni 24 stundu laikā pēc tā nosūtīšanas. Tādā gadījumā tas tiek uzskatīts par saistošu. Pircējs apņemas apmaksāt e-pastā piegādāto provizorisko rēķinu ne vēlāk kā septiņu dienu laikā pēc preču pasūtīšanas – ja pircējs izvēlējies APMAKSAS veidu AR PĀRSKAITĪJUMU kontā. Pieņemsim, ka pircējs ir izvēlējies maksājuma veidu skaidrā naudā pēc piegādes un apstiprina pasūtījumu. Tādā gadījumā viņš apņemas pieņemt šīs preces nekavējoties pēc tam, kad CARRIER uzņēmums vai DHL ir paziņojis par viņa sūtījumu. Tajā pašā laikā pircējs piekrīt maksāt par šīm precēm skaidras naudas piegādes gadījumā.

Komerckods

Likums 513/1991 Coll. 1991. gada 5. novembra Komerclikums. Spēkā no: 18. 12. 1991. Spēkā no: 01. 01. 2009.

I DAĻA Pirkuma līgums

Pircēja pienākumi

§ 447

Pircēja pienākums ir samaksāt pirkuma maksu par preci un pieņemt piegādāto preci saskaņā ar līgumu.

449. §

Ja pirkuma maksa ir jāsamaksā, piegādājot preces vai dokumentus, pircēja pienākums ir pirkuma maksu samaksāt piegādes vietā.

XIII DAĻA Ekspedīcijas līgums

607. §

(1) Ekspeditoram, iegādājoties līdzīgu transportu, ir tiesības uz līgumā noteikto atlīdzību vai, ja nav panākta vienošanās, atlīdzību, kas ir ierasta līguma slēgšanas brīdī. Turklāt ekspeditoram ir tiesības saņemt nepieciešamo un vērtīgo izdevumu atlīdzību, kas ekspeditoram radušās, pildot savas saistības. Turklāt ekspeditoram ir tiesības saņemt atlīdzību par izdevumiem, kas viņam mērķtiecīgi radušies, pildot savas saistības.

(3) Pasūtītājam ir pienākums bez nepamatotas kavēšanās samaksāt ekspeditoram atlīdzību un radušās izmaksas pēc iepirkuma nodrošināšanas, noslēdzot nepieciešamos līgumus ar pārvadātājiem vai starp ekspeditoriem.


2. KURŠ IR KURŠ

“Pircējs” e-komercijā ir fiziska persona, kura, slēdzot un pildot patērētāja līgumu, nedarbojas savas uzņēmējdarbības, darba vai profesijas ietvaros.

“Pārdevējs” nozīmē BigConnect s.r.o., Harhaj 1, Harhaj, Slovākija CRN: 53342992, PVN numurs: SK2121344533.

Par atkāpšanos no līguma saskaņā ar Aktu Nr. Nē. 114/2007 kodekss. Fiziskā persona ir tā, kura, slēdzot un pildot patērētāja līgumu, nedarbojas savas saimnieciskās darbības, darba vai profesijas ietvaros.

NORĒĶINU INFORMĀCIJA:

BigConnect s.r.o.
Harhaj 1
08645 Harhaj
Slovākijas Republika
CRN: 53342992
PVN NUMURS: SK2121344533
E-pasts: info@topfero.lv


3. PIEGĀDES NOSACĪJUMI

Pasūtījumus parasti nosūtām 5-10 dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas. Rēķins tiek pievienots iepakojumam kopā ar precēm un kalpo arī kā pavadzīme. Ja mūsu noliktavā nav kādas pasūtījuma daļas, pēc vienošanās varam nosūtīt preces pa daļām, savukārt transporta izdevumus segs pārdevējs.

Piegādes izmaksas:

  • Izmantojot operatora DPD

Apmaksas veids:

  • PayPal
  • Maksājums ar karti caur Strīpu

Sūtījumi, kas tiek atgriezti pārdevējam kā nesaņemti, tiks atkārtoti nosūtīti tikai pēc pircēja pieprasījuma, un pircējs uz pusēm sedz izmaksas, kas saistītas ar atkārtotu piegādi, kā norādīts pirmajā punktā. Gadījumā, ja pircējs neizņem savu paku ar COD, mēs paturam tiesības noraidīt jebkuru pasūtījumu no šī pircēja, ja pircējs veic atkārtotu pasūtījumu skaidras naudas veidā pēc piegādes; tiks apstiprināti tikai iepriekš apmaksāti pasūtījumi.


4. KĀ APMAKSĀT

Pēc pasūtījuma veikšanas uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums kopā ar nepieciešamo maksājuma rekvizītu. Ja esat izvēlējies apmaksu ar bankas pārskaitījumu, sekojiet informācijai, kas norādīta sākotnējā rēķinā, kas tika piegādāts e-pastā pēc preču pasūtīšanas. Nodokļu dokumentu nosūtām kopā ar preci.

Visās norādītajās cenās ir iekļauts PVN.


5. GARANTIJAS UN SŪDZĪBAS

Visām precēm tiek nodrošināts divdesmit četru mēnešu garantijas laiks no preces saņemšanas dienas. Šī garantija beidzas mehānisku bojājumu gadījumā, kas radušies preces uzglabāšanas nepiemērotos apstākļos. Atbildība par bojājumiem pāriet pircējam, pārņemot no pārvadātāja līguma priekšmetu. Pārdevējs ir atbildīgs par preces saņemšanas laikā konstatētajiem defektiem tikai tad, ja tos nav radījis pircējs. Pircēja pienākums ir pārbaudīt preci, pārņemot preci no pārvadātāja; ja pircējs redz preces bojājumus, kas varētu būt radušies transportēšanas laikā, nepārņem preci. Par iespējamām kļūdām pasūtījumā, piemēram, pasūtījumā trūkstošās preces, nepareizu krāsu vai atšķirīgu preces izmēru, nekavējoties jāziņo pa e-pastu, lai nodrošinātu ātru atlīdzību.

Garantija neattiecas arī uz kļūdām, kas radušās dabas katastrofu rezultātā. Garantija neattiecas uz normālu preces (vai to daļu) nolietojumu, kas radies preces lietošanas rezultātā. Tāpēc īsāku produkta kalpošanas laiku nevar uzskatīt par defektu un nevar pretendēt uz to.

Pretendēt var tikai no pārdevēja iegādātas preces, kas atrodas pircēja īpašumā.

Pircējam ir tiesības pēc iespējas pieprasīt kļūdu novēršanu vai pieprasīt saprātīgu pirkuma cenas atlaidi vai preču apmaiņu pret to. (Ja trūkst kāda pasūtījuma daļa, vēstule vai cita pasūtījuma daļa, pārdevējs nekavējoties izlabos šo kļūdu.) Gadījumā, ja garantijas defektus nevar novērst (slikta preces krāsa vai izmērs), pircējs tiesības apmainīt preces ar trūkumiem pret jaunu vai pret naudas atmaksu. Pircējam nav tiesību pieprasīt preču apmaiņu pret citu, ja ir pieejamas viņa iepriekš pasūtītās preces. (Pēkšņas izmaiņas, piemēram, attēla motīvā vai uzlīmes motīvā, uzlīmes krāsā, veidnes izmērā)

Pretenzijas gadījumā pircēja pienākums ir piegādāt preci uz pārdevēja adresi: BigConnect s.r.o., Harhaj 1, 086 45 Harhaj, Slovakia. Pārdevējs apstiprinās sūdzības saņemšanu un izsniedz pircējam sūdzības apstiprinājumu piemērotā formā. Ja apliecinājumu nav iespējams piegādāt nekavējoties, tas jānogādā bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā kopā ar pretenzijas apliecinājumu. Pēc preču, rakstiskas pretenzijas un rēķina kopijas saņemšanas pārdevējam ir pienākums 30 dienu laikā no pretenzijas iesniegšanas dienas rakstiski paziņot pircējam par sūdzības procedūras rezultātu.


6. ATTEIKŠANĀS NO LĪGUMA

Piezīme: attiecībā uz noteikumu § 7 par. Likuma Nr. 6 c) apakšpunkts. 102/2014 Sb. nav iespējams atgriezt preces, kas izgatavotas atbilstoši patērētāja īpašajām prasībām. Mūsu e-veikalā ir iespēja iegādāties personalizētas preces. Saskaņā ar šo likumu patērētājiem NAV tiesību atkāpties no līguma 14 dienu laikā, nenorādot pamatotu iemeslu.

Patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma, nenorādot iemeslu 14 dienu laikā:

  • ar precēm, kur pircējs neizvēlas krāsu, kādā mēs viņam preces ražojam.
  • ar precēm, kur pircējs neizvēlas izmēru, kādu ražojam viņam preces.
  • ar precēm, kur pircējs rotājumam neizvēlas paraksta vārdu vai adresi.

Patērētājs savas atteikuma tiesības no pārdevēja var izmantot papīra formā vai ieraksta veidā citā pastāvīgā informācijas nesējā, piemēram, izmantojot e-pastu.

Precēm jābūt tādā stāvoklī, kādā tās tika piegādātas pircējam. Produktu nevar lietot, iestrēgt, līmēt, kā arī nedrīkst noņemt aizsargplēves. Ja izpildīsiet visus iepriekš minētos preču atgriešanas nosacījumus, mēs nosūtīsim jums naudu par preci ar bankas pārskaitījumu uz jūsu kontu ne vēlāk kā 14 dienu laikā no līguma atteikšanās dienas. Mēs nepieņemam atgrieztos iepakojumus skaidrā naudā pēc piegādes.

Atkāpjoties no līguma, patērētājs sedz izmaksas par preces atgriešanu pārdevējam.
Atteikšanās no līguma gadījumā pircējam ir pienākums atgriezt preci uz pārdevēja adresi: BigConnect s.r.o., Harhaj 1, 086 45 Harhaj, Slovakia (gadījumā, ja prece jau bija piegādāta pircējam).

***Attiecībā uz noteikumu § 7 d. Likuma Nr. 6 c) apakšpunkts. 102/2014 Sb. nav iespējams atgriezt preces, kas izgatavotas atbilstoši konkrētajām patērētāja prasībām. Mūsu e-veikalā ir iespējams iegādāties preces, kurās patērētājs pats izvēlas krāsas, krāsu variācijas vai pielāgo standarta izmērus. Saskaņā ar šo likumu patērētājiem NAV tiesību atkāpties no līguma ar šo preci. Tāpēc mēs lūdzam mūsu cienījamos klientus neatkāpties no līguma ar šo preci, jo preces jums tiks atgrieztas un mēs pieprasīsim no jums samaksu par piegādi. Gadījumā, ja ar šādām precēm netiek pieņemta skaidra nauda pēc piegādes, klientam ir pienākums samaksāt 100% no preces pirkuma cenas + piegādes un sūtīšanas izmaksas par pakas atgriešanu + pakas atkārtotas nosūtīšanas izmaksas, pārskaitījums uz bankas kontu iepriekš.


7. PERSONAS DATI UN TO AIZSARDZĪBA

Privātuma politika

Ar grozījumiem personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar likumu Nr. 18/2018 Sk. par personas datu aizsardzību.
Operators nesniedz Pircēja datus trešajai personai, izņemot izvēlēto transporta uzņēmumu, kas nodrošina preču piegādi vai pakalpojumu piegādi, vai valsts iestādēm pārbaudes gadījumā, vai starpniekam, pamatojoties uz savstarpēju līgumu, kas noslēgts saskaņā ar Likumu Nr. . 18/2018 Sk.
Operatoram ir pienākums aizsargāt personas datus pirms to nodošanas nepilnvarotām personām, veicot atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus. Tāpat visiem operatora darbiniekiem ir pienākums saglabāt personas datu konfidencialitāti.
Attiecīgajai personai ir tiesības, kas noteiktas Art. § 19 un turpmākie Likums Nr. 18/2018 Sk. par personas datu aizsardzību, ar grozījumiem, jo īpaši:

  • tiesības uz informāciju, ko nodrošina šie Noteikumi un nosacījumi,
  • tiesības pieprasīt piekļuvi personas datiem par datu subjektu – likuma 21. pants

… Jūsu tiesības ir pieprasīt, kā un kādiem nolūkiem tiek apstrādāti jūsu dati, un jūs varat sūtīt šo pieprasījumu uz saziņas e-pastu.
… Tiesības labot personas informāciju — likuma 22. pants ļauj atjaunināt personas datus, ja tie ir novecojuši,
… Tiesības dzēst personas datus — likuma 23. §, ko izmantosit, ja neinteresē operatora turpmākā personas datu apstrāde,
… Tiesības ierobežot personas datu apstrādi — likuma 24. pants, ko jūs izmantosit, ja uzskatāt, ka personas dati ir apstrādāti, pārkāpjot likumu,
… Tiesības iebilst pret personas datu apstrādi – likuma 27. pants,
… Tiesības uz personas datu pārsūtīšanu,
… Tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei par apstrādātajiem personas datiem.

5. Operators iegūst no pircēja šādus personas datus: nosaukums, vārds, uzvārds, adrese, piegādes adrese, norēķinu adrese, tālruņa numurs, e-pasta adrese, kas tiek apstrādāti, lai pareizi izpildītu Jūsu pasūtījumu. Uzņēmums šos personas datus arhivēšanas nolūkos glabās desmit gadus. Pasūtījuma apstrādes ietvaros tiek apstrādāti personas dati, lai izrakstītu rēķinus, izsniegtu krājumu (piegādes) vēstules, nodrošinātu transportu un uzskaiti grāmatvedībā, nosūtītu pasūtījuma apstiprinājumu un nosūtītu SMS par pasūtījuma statusu.

7. Šajās lapās tiek ierakstīta jūsu IP adrese, informācija par to, cik daudz laika jūs pavadāt, pārlūkojot šīs lapas, un informācija par to, no kurām lapām jūs pie mums nonākat. Sīkfaili ir teksta faili, kas tiek glabāti jūsu datorā un tiek izmantoti arī, lai izmērītu vietnes trafiku un pielāgotu lapu attēlojumu; un, pateicoties šiem failiem, mēs varam piedāvāt jums augstāku kvalitāti. Tāpēc mēs uztveram šos failus kā mūsu likumīgās intereses. Daži sīkfaili ir trešo pušu faili, piem. Youtube, Google un tamlīdzīgi.

8. Sīkdatnes varat dzēst jebkurā laikā vai iestatīt to vākšanu tieši interneta pārlūkprogrammas iestatījumos. Ja vēlaties atteikt sīkdatņu savākšanu, iestatiet to savā interneta pārlūkprogrammā.

BRĪDINĀJUMS:

9. Ja pircējs ir piekritis personas datu apstrādei e-veikalā e-pasta mārketinga nolūkos, viņš ir piekritis e-pasta ziņojumu nosūtīšanai uz saziņas e-pasta adresi.

10. Personas dati e-pasta mārketinga nolūkos vārda un uzvārda, e-pasta adreses apmērā tiek sniegti uz piecu gadu periodu. Šī personiskā informācija netiek sniegta trešajām personām.

11. Pircējs var atsaukt savu piekrišanu jebkurā laikā, nosūtot Apelāciju ar personas datu apstrādi, kuru mēs nekavējoties dzēšam. Varat arī atteikties, noņemot atzīmi no izvēles rūtiņas lietotāja lietotāja kontā (ja pircējs ir pieprasījis lietotāja konta izveidi). Mēs vairs neizmantosim personas informāciju, ko sniedzat mūsu vārdā, e-pasta mārketinga nolūkos.

12. Ja pircējs ir piekritis personas datu apstrādei e-veikalā SMS mārketinga nolūkos, viņš ir piekritis SMS īsziņu nosūtīšanai uz kontakttālruni.

13. Personas dati SMS mārketinga nolūkos vārda un uzvārda diapazonā, tālruņa numurs tiek sniegti uz piecu gadu periodu.

14. Pircējs var atsaukt savu piekrišanu jebkurā laikā, nosūtot Apelāciju ar personas datu apstrādi, kuru mēs nekavējoties dzēšam. Varat arī atteikties, noņemot atzīmi no izvēles rūtiņas lietotāja lietotāja kontā (ja pircējs ir pieprasījis lietotāja konta izveidi). Mēs vairs neizmantosim personas informāciju, ko sniedzat mūsu vārdā, e-pasta mārketinga nolūkos.

8. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

Pircējs apliecina, ka pirms pasūtījuma aizpildīšanas ir iepazinies ar šiem pārdošanas noteikumiem un piekrīt tiem.

Ja patērētājs nav apmierināts ar to, kā pārdevējs ir izskatījis viņa sūdzību, vai ja viņš uzskata, ka pārdevējs ir pārkāpis viņa tiesības, viņam ir iespēja vērsties pie pārdevēja ar prasību par atlīdzību. Pieņemsim, ka pārdevējs uz kompensācijas pieprasījumu atbild negatīvi vai neatbild uz to 30 dienu laikā no tā nosūtīšanas dienas. Tādā gadījumā patērētājs ir ievērojis Likuma Nr. 391/2015 Sb. par alternatīvu strīdu izšķiršanu un grozījumiem atsevišķos tiesību aktos. Attiecīgais subjekts ADR patērētāju strīdos ar e-veikala operatoru ir Slovākijas Tirdzniecības inspekcijas iestāde (www.soi.sk) vai cita piemērojama pilnvarota juridiska persona, kas reģistrēta Slovākijas Ekonomikas ministrijas uzturētajā ADR subjektu sarakstā. Republika (http://www.mhsr.sk/…orov/146987s). Tajā pašā laikā patērētājam ir tiesības izvēlēties kādu no uzskaitītajiem ADR subjektiem, pie kuriem vērsties. Tajā pašā laikā patērētājs var izmantot tiešsaistes strīdu izšķiršanas platformu, kas pieejama vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr/, lai iesniegtu alternatīvu strīdu izšķiršanas priekšlikumu. Informāciju par pieteikuma maksām patērētājs atradīs konkrētas ADR struktūras tīmekļa vietnē.